Roko Maglić
Računalni tehničar iz Zagreb, Croatia

Administracija CRM sustava, unos podataka.Pisanje članaka prema uputama i slobodno, koristeći unaprijed definirane ključne riječi.Kreiranje sadržaja za društvene mreže. Sudjelovanje u osmišljavanju...

  • Unos Podataka
  • Korisnička Podrška
  • Tehnička Podrška
  • Copywriting
  • Kreativno Pisanje

Administracija CRM sustava, unos podataka.
Pisanje članaka prema uputama i slobodno, koristeći unaprijed definirane ključne riječi.
Kreiranje sadržaja za društvene mreže. Sudjelovanje u osmišljavanju nagradnih natječaja te izradi strategije za rast pregleda i same publike.
Odgovaranje na upite korisnika te pomoć pri korištenju usluga. Prijavljivanje uočenih nepravilnosti nadležnome odjelu.

 

Instalacija Windows operativnog sustava, kao i instalacija i aktivacija Microsoft Office paketa. Priprema računala i ostale opreme za isporuku korisnicima; instalacija potrebnih softvera te uspostavljanje početne, predefinirane SQL baze podataka. Programiranje periferne opreme kod klijenata. Sastavljanje (kućišta) servera te instalacija Windows Server okruženja.
Telefonska podrška korisnicima; odgovaranje na upite te asistencija pri korištenju programa te pripadajućih usluga; putem poziva te preko WhatsApp-a, Viber-a i E-pošte. Podrška putem TeamViewer platforme - edukcija, asistencija pri rješavanju problema, otklanjanje poteškoća, instalacija potrebnih softvera. Edukacija korisnika o administraciji robno-materijalnog.
Izrada i održavanje web stranica tvrtke, ali i proizvoda i usluga tvrtke, kao i za korisnike, koristeći WordPress. Aktivno praćenje SEO-a. Povezivanje web mjesta sa Google Analytics te praćenje podataka. Izrada online jelovnika, koristeći HTML i CSS (Notepad++).
Rukovanje SQL bazama podataka (preuzimanje podataka sa jednog računala te njihova instalacija na drugo), prilikom potrebe za izmjenom računala korisnika. Korištenje SQLyog-a.
Upravljanje lokalnim mrežama; administracija IP adresa prijamnika, kamera, printera, dodatnih računala.
Korištenje Canva-e za izradu vizualnih materijala prema dogovoru s korisnicima (Digital Signage, memorandumi, zaglavlja računa, i sl.).
Programiranje (Retekess) sustava za bežično pozivanje konobara. Osnovno korištenje WinBox-a, u svrhu promjene Level-a za MikroTik mrežnu opremu.
Testiranje nove opreme (uređaja), novih programskih proizvoda, kao i izmjena te novih funkcionalnosti u programu. Sudjelovanje na konzultacijama s postojećim i budućim korisnicima, u svrhu dogovora o implementaciji novih funkcionalnosti.
Pisanje priručnika i uputa za kolege i korisnike.
Aktivno korištenje Microsoft Office okruženja za izradu izvještaja i tablica.
Korištenje Asana platforme za evidenciju te lakšu organizaciju s kolegama.
Objavljivanje aplikacija na Google Play i AppStore trgovine.
Izrada stranica na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, X, LinkedIn, YouTube) te održavanje istih.
Komunikacija s nabavljačima. Organizacija te priprema dostave opreme korisniku.
Učitavanje FINA certifikata za fiskalizaciju korisnicima.